Myos

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Anonym -- - 10 december 2012 15:26

Why, Why, Why?

 

Dag30: Hej ni undrar säkert varför texten där uppe står Why? Och det är för att ni kanske tänker Why har jag inte skrivit ett par dagar?

Svar: Tyvär så kunde jag inte för jag fick förhinder och när jag inte hade förhinder fick jag inte använda datorern.

Jag kan berätta lite om vad jag gjorde i Fredags som lite förbättring.

Fredag: Jag och Ingrid var Ingrid var i Fyrishov och inget särskilt vi hängde bara och sen köpte vi lite mat.

Det var min Fredag Ladys and gentlemen.

Vad gör du nu? Kommentera just detta inlägg hehehe.

Skoldagen var typ 76/100 även räknat som en elt, helt normal skoldag.

Dont you worry child är typ super bra elr.

 

Ämne Klappar: Hej vad önskar ni för klappar?

Skateboard, nallebjörn, smink, skor, kläder?

.Jag önskar mig lite av allt men bara ett sims spel.

Jag har inte mycket mer att säga så det här ämnet blir kort   

Smiley: Kort

Presentation


Check my own star
Myos.bloggplatsen.se It,s my world

Tänk

Hej det här är bara lite regler jag har på min blogg.

1 fråga inte om jag kan läsa din blogg om du inte gör det gör jag det nt heller.

2 inga elakheter.

3 jag håller mig anonym bara så ni vet.

4 ni får väldigt gärna berätta vad jag kan göra för olika grejer på bloggen.

5 Be u :-)

Gillar du? Gillar du inte?

Vad vill du veta?

7 besvarade frågor

Search i bloggen

Gullig kalender

Kalendern

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Besökar-statistik

Senaste inläggen :-)

Gästboken

Arkiv

Kategorier

Övärsättning

Blue Berry and Cherry Mix
Cute Box Cat
Fluttershy My Little Pony

Ovido - Quiz & Flashcards