Myos

Alla inlägg under december 2012

Av Anonym -- - 28 december 2012 15:21

Hola

 

Dag39: Heeeeeej okej det här är ingen big deal. I FEEL SEEK.

Okay men vem bryr sejj?

Jag har fått några sjukt snygga örhängen.

Det är därför jahh skriver Eartings som dagbok idag och som rubrik.

Jag ska ta några bilder av dom snart men först ska jahh skriva.

Okay så det finns inget så interessant att skriva om idag och sånt och som ni ser så har jag satt lite regler.

Jag har haft en AWSOME mysig dag med mamma idag och vi åt och prata och sånt.

okej det kanske låter lite vardagligt.

 

Ämne BLUE: Hej på dig eller på er.

Som ni oxo ser så skriver jag allting blått idag.

Vet inte varför kanske bara vill det av en knstig anledning :-)

Okay mitt ämne är BLUE så jag får väl göra en lisa på... Blue saker.

1 himmel.

2 nagellack

3 kläder

5 ögon.

Det var nog hela listan.

Okej jag vet inte vad jag ska skriva så jag kommer på någonting och imoron elr ikväll läger jag ut bilder på min örhängen SEE you.

Have a Freakeantastic day... stava jag rätt nu   

Smiley: Rolig

Av Anonym -- - 25 december 2012 12:54

Okej hej


Dag38: Hej jag tänker skriva snabbt det blir oxo ingen smily eller Ämnedagbok idag.

Okej igår var det jul och sånt och jag fick ett sims spel jag hade önskat :-)

Okej jag har oxo ritat en bild på Pixirl och den fick heta Kawaii men den blev inte så mycket kawaii efter som jag skrev på datan :-)

Ni ska få sen den där nere.

Okej kommentera vad ni fick för presenter det skulle vara Jätte KUL :) 

:-D Snälla XD nu kommer bilden   H

Av Anonym -- - 24 december 2012 10:25


 

 

 

 

                                         Hej alla jag ville säga ha en god, god jul.

Till er alla från min lilla blogg.

                                                                                                                    Myos kramar.

Av Anonym -- - 21 december 2012 10:18

Hej hehehe

 

Dag37: Okej jag vet att jag inte skrev igår...

Men jag skrev inte för vi var och köpte lite julklappar och gissa vad? 

Det är snart jul och vi ha inte pyntat en O.O

Det är äntligen jullov ch det är AWSOME och det är bara  personer som har röstat på min julbakgrundröstning.

Okej jag önskar att jag hade en bloggföljare.

Okej finns det någonting jag ska skriva om?

Okej jag ska göra frågestunt någon gång men då kan ni väl fråga min någonting?

 

Ämne Stil: Hej som ni vet skrev jag att vi köpte julklappar och jag skrev det där upp på dagdagboken.

Okej jag köpte också kläder nä vi köpte julklappar.

Jag ska berätta vad jag köpte och sen berättar jag om en sjukt irriterande grej.

Jag var i någonklädaffär och jag hittade: En svart ljusrosa randig jacka som inte hade blixtlås det var mer som... svår att förklara men den hade oxo en svart döskalle där bak på ryggen.

Jag hittade oxo en ljusrosa tröja, Oxo svårt att förklara den. Nu har jag på mig den och jackan och några par blå jeans och några ljus rosa strumpor.

Och nu det irriterande.

När jag var i affären så skulle jag går typ till sminket men påväg ditt var det några tjejer som ståd och kolla örhängen och jag sa ursäkta mig fast på engelska och jag sa det för att få komma förbi och då sa en av tjejerna när jag gick förbi: Jag tror han bara pratar Engelska. HAN!? undrar jag fortfararande.

Men då sa jag Han? Och då sa en annan tjej: Är du inte en kille.

Jag sa Please fast lite taskigt för det här är fjärde gången någon tror att jag är en kille :-(

Men senare kom 2 tjejer fram och sa förlåt och ja bara Okej? Visst? :-)

Okej jag har någ skrivit lite mycker nu :-)Hejdå

Av Anonym -- - 19 december 2012 13:32

Hay

 

Dag36: Hey ni är så Bra läsare och snälla skriv kommentarer.

Ni är bäst eller låter det fjäskigt?

Okej jag spelar Transformice och ärligt talat... jag suger. Om du läser dethär och är snällnog att kommentera eftersom du spelar Transformice... Kommentera!

Imorgon är det skolavslutning Såååååå skönt liksom.

Okej jag vet att jag nt kommer få några kommentarer men SNÄLLA.

Jag har kollat in Chemizu.devote.se så kolla gärna in det om ni vill.

Jag behöver hjälp med att göra sånadär plankor och göra ballonger snälla hjälp :-(

'

Ämne Transformice: Okej hela denna dagbok

Okej snälla jag lider utan Tranformice hjälp :-(

:-( Min skoldag var typ 92/100 inget särskilt med det och vi var i kyrkan och repeterade...


  

Smiley: Lidande

Eh

Av Anonym -- - 18 december 2012 15:17

Eh

 

Dag35: Hej där jag har inget att göra.

Om du gillar min blogg så kommentera och kommentera hur den kan bli bättre.

Eh, Eh, Eh. Ingetnting att göra :"(

Vrf inget att göra.

Vad kan man göra svar: Blunda och skriv ditt namn: sogis?

Jag fick fick sogis?

Jag vill ha kul :-(

Okej idag skriver jag kort så min dagdagbok är färdig nu.

 

Ämne dagböcker: Hej bara så ni vet så är min blogg en ohemlig dagbok där jag skriver om varje dag.

Jag har dagdagböcker så är när jag skriver dag28 elr något sånt och så har jag Ämne dagbocker vilket jag har nu :-)

Va ska en tjej göra en tråkig vinterdag? Svar: Kolla min blogg :-)

Okej nu kollar jag på lets play sims 3 supernatural... Kul :-)

Okej ni vet att ni är bäst och rockar och om du gillar min blogg så kommentera.

Ses imorom 

Av Anonym -- - 17 december 2012 15:20

Kul dag


Dag34: Hej Gör du? Jag vill ha kommentarer! Snälla :-(

Jag försöker bli medlem i Transformice men det går inte :-( Om du vill hjälpa mig kommentera.

Jag förstår inget med spelet för det står typ på... TYSKA! Och det går intte att ändra språk! Elr jag har försökt.

Jag vill ha kommentarer :-( Min skoldag var typ 58/100

Vad önskar du för julklapp det är ändo snart JUL :-) Merry Myos-mas Hehehe.

Har någon av er följt min blogg? :-(? :-)?

jag har inget att göra.

 

Ämne Inget:

Smiley: Inget

Av Anonym -- - 14 december 2012 13:38

Hej och välkomen till min lilla blogg och du eller ni undrar säker varför mitt inlägg heter hoppas?

Svar: Det får ni se på mina dagskrivgrejer här nere.

 

Dag33: Hej, hej jag skrev hoppas som inlägg och ni kanske hoppas ett svar?

Svar: Jag skrev hoppas i mitt mitt inlägg för jag hoppas att ni kan kommentera idag eller skicka en fråga eller ett gästboksinlägg.

Min skoldag var typ 89/100

Min rygg gör riktigt ont ellr inte riktigt ont men  rätt mycket...

Allt började på gympan. Jag sprng när plötsligt min rygg gjorde ont så jag fick gå ut snabbare ur gympasalen :-) 

Vad vill du göra nu?

 

Ämne Jul: Hej mitt ämne är jul och vem gillar inte julen?

Jag älskar X-Mas och min födelsedag.

Vad vill du göra nu?

Bränna ditt huvud?

Leka?

kolla på New years eve? Kommentera gärna.

Jag är så trött nu så jag ska göra lite andra saker men detta inlägg är nu färdigt   

Smiley: Glad och normal

Presentation


Check my own star
Myos.bloggplatsen.se It,s my world

Tänk

Hej det här är bara lite regler jag har på min blogg.

1 fråga inte om jag kan läsa din blogg om du inte gör det gör jag det nt heller.

2 inga elakheter.

3 jag håller mig anonym bara så ni vet.

4 ni får väldigt gärna berätta vad jag kan göra för olika grejer på bloggen.

5 Be u :-)

Gillar du? Gillar du inte?

Vad vill du veta?

7 besvarade frågor

Search i bloggen

Gullig kalender

Kalendern

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Besökar-statistik

Senaste inläggen :-)

Gästboken

Arkiv

Kategorier

Övärsättning

Blue Berry and Cherry Mix
Cute Box Cat
Fluttershy My Little Pony

Ovido - Quiz & Flashcards