Myos

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Anonym -- - 6 december 2012 16:01

Hej, Hej, Hej, Hej.

Förlåt att jag nt har skrivit på länga jaag fick förhinder :-(

 

Dag29: Hej ni där som jag skrev så skrev jag förlåt och jag tänkte oxo som fölåt visa en bild jag ska göra.

Ni får se bilden längst ner i inlägget.

Jag har en plan som jag inte vet om det kommer bli av men ni ska få veta: Jag tänker kanske göra en film men inget är bestämmt och jag tror inte att jag kan visa den på bloggen SORRY :-(

Vad har ni för ideer? 

Ni kanske tycker att jag är en rebel men jag är inget super stor 1D fan.

Men jag gillar Niki Minaj... om jag nt gillade henne så skulle jag typ vara som kriminell i mitt fall LOL.

 

Ämne Vad som helst: Whats up on your mind?

Jag är hungrig på kommentarer, frågor, gästinlägg.

Snart är det jul och jag kanske ska ändra lite mer julaktigt här i bloggen :-)

Idag har Nicklas och Nickolaus namnsdag och ni kanske hörde det på radion imorse?

MTV, Jag älskar MTV. Vet ni vad USA står för?

Unidet Staits of Amerika= USA :-)

Jag vill ha kommentarer snälla, snälla jag ber er.

Snälla, Snälla, Snälla     

Smiley: Bedjande 

 

  Varsågod. lite liten men jag kallar den. From u to me hehehehe :-)

Love u

 

 

 

 

 

Presentation


Check my own star
Myos.bloggplatsen.se It,s my world

Tänk

Hej det här är bara lite regler jag har på min blogg.

1 fråga inte om jag kan läsa din blogg om du inte gör det gör jag det nt heller.

2 inga elakheter.

3 jag håller mig anonym bara så ni vet.

4 ni får väldigt gärna berätta vad jag kan göra för olika grejer på bloggen.

5 Be u :-)

Gillar du? Gillar du inte?

Vad vill du veta?

7 besvarade frågor

Search i bloggen

Gullig kalender

Kalendern

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Besökar-statistik

Senaste inläggen :-)

Gästboken

Arkiv

Kategorier

Övärsättning

Blue Berry and Cherry Mix
Cute Box Cat
Fluttershy My Little Pony

Ovido - Quiz & Flashcards