Myos

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Anonym -- - 3 december 2012 15:23

Heeeeeeeeej. Ååå vad gör ni?

 

Dag28:  Hej ni är alla fantastik och ni är fria att kommentera och ställa frågor :-)

Vad har du för nya grejor att göra?

Jag har ingen läxa... nu ialla fall.

Jag skrev förut att jag fick en fråga där det stod bra blogg och sånt men sen så stod det synd att du inte skriver om dig själv.

Dina intressen osv.

Jag har tänkt på det hela dagen så idag tänkte jag berätta om lite mer om mig.

Namn: Anonymt

Födelsedag: Anonymt

Intressen: Rita, Dansa, Skriva låtar, Höra musik, Kolla på film, umgås, lilla, skriva i min blogg, får kommentarer, frågor och gästinlägg.

Dröm: Låt skrivare, författere, sångare.

Familj: Anonymt.

Gillar: Er

 

Ämne Besviket: Hej, hej ni kanske tyckte det var lite tråkigt att få veta lite mer om mig men jag gillar att vara anonym på sätt och viss. Ni är bäst om ni kommentrtat... i min blogg.

Do you like icecream?

Ni är som vanligt de bästa lässarna och ni är också välkommna att rösta :-)

Har en dröm och det är att åka till... FLORIDA MAIAMI.

Love u all   

Smiley: Kärleksfull

Presentation


Check my own star
Myos.bloggplatsen.se It,s my world

Tänk

Hej det här är bara lite regler jag har på min blogg.

1 fråga inte om jag kan läsa din blogg om du inte gör det gör jag det nt heller.

2 inga elakheter.

3 jag håller mig anonym bara så ni vet.

4 ni får väldigt gärna berätta vad jag kan göra för olika grejer på bloggen.

5 Be u :-)

Gillar du? Gillar du inte?

Vad vill du veta?

7 besvarade frågor

Search i bloggen

Gullig kalender

Kalendern

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Besökar-statistik

Senaste inläggen :-)

Gästboken

Arkiv

Kategorier

Övärsättning

Blue Berry and Cherry Mix
Cute Box Cat
Fluttershy My Little Pony

Ovido - Quiz & Flashcards