Myos

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Anonym -- - 29 januari 2013 14:48

Hej sorry att jag inte skrev igår :(

Fick dataförbud

 

Dag40: Hej här är lilla jag. Igen vill jag säga förlåt för jag inte skrev igår :-).

Jag hoppas att jag kan ha Tjejkväll med mina kompisar.

Azzå jag har typ bara 7 kommentarer? Jag vill inte såhär böna men jag önskar jag hade mer.

  En grej som jag alltid har älskat är Pucca. Om du inte vet vem Pucca är så ska jag visa dig... typ nu,  

Pucca är den med röd tröja och den med svart tröja tror jag heter Karu.

Känner du Pucca?

Ask me anything 

 

Ämne Kawaii: Hej jag funderar på att ha en länktävling?

Jag är inte säker en men om jag har en så kommer jag berätta mer.

Skoldagen kan väl ha varit 90/100

  

Smiley: hejhej

 

Presentation


Check my own star
Myos.bloggplatsen.se It,s my world

Tänk

Hej det här är bara lite regler jag har på min blogg.

1 fråga inte om jag kan läsa din blogg om du inte gör det gör jag det nt heller.

2 inga elakheter.

3 jag håller mig anonym bara så ni vet.

4 ni får väldigt gärna berätta vad jag kan göra för olika grejer på bloggen.

5 Be u :-)

Gillar du? Gillar du inte?

Vad vill du veta?

7 besvarade frågor

Search i bloggen

Gullig kalender

Kalendern

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Besökar-statistik

Senaste inläggen :-)

Gästboken

Arkiv

Kategorier

Övärsättning

Blue Berry and Cherry Mix
Cute Box Cat
Fluttershy My Little Pony

Ovido - Quiz & Flashcards