Myos

Direktlänk till inlägg 5 februari 2013

LÄNK-TÄVLING! ALLVARLIGT!

Av Anonym -- - 5 februari 2013 15:53

Hej

 

Dag42: Hej jag vet att jag inte har skrivit men jag fick på sätt och viss förhinder.

Jag är så full i huvudet om en Länktävling så om ni, du eller någon annan vill att min lilla blogg som handlar om mitt liv och lite manga (påsättochvis) ska ha en länk-tävling kommentera dethär Inlägget så kommer jag på nåt.

Min skoldag var okey osv...   

Vi jobbade om kroppen, om bacciler osv...

Vad ska man göra? En Tisdag eftermiddag?

Svar: Spela sims, Rita manga, Kawaii och försöka rita lite Anime XD, Göra läxan?

 

Ämne DataNörd: Hej jag vill snacka om datornördar.

Jag tycker dom är rätt häftiga eftersom det är datornördar vilket jag påstättochvis oxo är efter som jag vet nästan allt om datan och såntdär men jag är fram för allt en läsnörd. 

Pappa brännde just potatisar och jag lyssnar på, Save me from nothing i become.

Älskar låten :D

Hursomhelst så vill jaa lägga ut bilder på hur jag ritar manga men jag får typ aldrig tid   

Smiley: Glad men irriterad

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym -- - 13 november 2013 18:43


 

Av Anonym -- - 27 oktober 2013 10:44


 

Av Anonym -- - 19 maj 2013 20:15


     

.

Av Anonym -- - 10 maj 2013 12:38

 

Presentation


Check my own star
Myos.bloggplatsen.se It,s my world

Tänk

Hej det här är bara lite regler jag har på min blogg.

1 fråga inte om jag kan läsa din blogg om du inte gör det gör jag det nt heller.

2 inga elakheter.

3 jag håller mig anonym bara så ni vet.

4 ni får väldigt gärna berätta vad jag kan göra för olika grejer på bloggen.

5 Be u :-)

Gillar du? Gillar du inte?

Vad vill du veta?

7 besvarade frågor

Search i bloggen

Gullig kalender

Kalendern

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Besökar-statistik

Senaste inläggen :-)

Gästboken

Arkiv

Kategorier

Övärsättning

Blue Berry and Cherry Mix
Cute Box Cat
Fluttershy My Little Pony

Ovido - Quiz & Flashcards