Myos

Direktlänk till inlägg 30 november 2012

Whats on your list?

Av Anonym -- - 30 november 2012 14:27

Hej... på dig :-)

Fick en ny kommentar :-)

Som jag sa så vill jag inte bli helt OMGtjej men det är kul att ha kommentarer :-)

 


27: Hello To you. Skoldagen var super mysig och jag är sååå glad.

Det var typ som en jul och adventstid mys tid :-)

En av tjejerna i klassen (Kommer inte ihåg vad hon heter) bjöd hela klassen på kakor och sånt.

Det var någ: Pepparkakor, chocklad kakor med M&M och chocklad kaka som var lite som en brownie fast mjukare med glassyr. Det jag just skrev bjöd hon på... mm...

Jag fick en kommentar som jag sa där uppe och den skrev typ såhär: Söt blogg och sånt men sen skrev den att det hade varit roligt med ett inlägg om mig själv.

Tyckte det var en bra kommentar men jag förstår inte helt vad hon menade med ett inlägg om mig själv?

Jag skriver om vad som händer varje dag utom helgerna?

Ska jag kanske berätta lite mer om mig själv?

Ska försöka att förbättra :-)

 

Ämne Konstigt: Mitt ämne heter konstigt för vet ni en sak som är konstig?

Jag får mest kommentarer på fredagar?

Ja tro mig inte men det är sant.

Jag får se om jag får en till???

Love me our love me?   

Smiley: Girly

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym -- - 13 november 2013 18:43


 

Av Anonym -- - 27 oktober 2013 10:44


 

Av Anonym -- - 19 maj 2013 20:15


     

.

Av Anonym -- - 10 maj 2013 12:38

 

Presentation


Check my own star
Myos.bloggplatsen.se It,s my world

Tänk

Hej det här är bara lite regler jag har på min blogg.

1 fråga inte om jag kan läsa din blogg om du inte gör det gör jag det nt heller.

2 inga elakheter.

3 jag håller mig anonym bara så ni vet.

4 ni får väldigt gärna berätta vad jag kan göra för olika grejer på bloggen.

5 Be u :-)

Gillar du? Gillar du inte?

Vad vill du veta?

7 besvarade frågor

Search i bloggen

Gullig kalender

Kalendern

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besökar-statistik

Senaste inläggen :-)

Gästboken

Arkiv

Kategorier

Övärsättning

Blue Berry and Cherry Mix
Cute Box Cat
Fluttershy My Little Pony

Ovido - Quiz & Flashcards