Myos

Direktlänk till inlägg 28 november 2012

Sent? Jag vet

Av Anonym -- - 28 november 2012 17:33

Hej. Sorry att jag skriver sent blev... upptagen hoppas ni förstår.

Love me our love me?

 

Dag26: Hola betyder hej på spanska och gissa vad... jag kan spanska :-)

Var er dag bra? Min var 89/100 det var inget fel med den och sånt.

Det är fritt fram att kommentera och som vanligt är jag redo för frågor.

Ni kan gärna kommentera hur jag kan göra min blogg bättre :-)

Gillar ni julafton, Påsk, Födelsedagen, alla hjärtans dag eller Hallowen jag kan typ inte alla årliga fest och såntdär tids grejerna kommentera vilken är en favorit.

Kanske borde jag göra lite mer julbynt i myos och sånt? vill ni det så borde ni kommentera!

 

Ämne Ämne: Hej, hej senaste ämne är... ämne för jag vill prata lite om ämnen typ: Matte ämnen eller Kemi ämnen eller kanske kläd ämne. vad sägs om kläd ämne? Idag har jag på mig en vit tröja men en liten inomhusjacka några jeans och bruna strumpor. Jag tycker looken jag har på mig är avslappnad och normal.

Vilken look har ni? kommentera gärna till det här inlägget :-)

Nästa ämne? Vad sägs om... film ämne?

Har ni sett Dark shadows med Jonny Deep? Han är min favorit kändis och jag tycker filmen var lite... läskig och lite snuskig oxo   

Smiley: inget

 
 
Absolutsims

Absolutsims

29 november 2012 19:34

Söt blogg! Hade varit roligt med ett inlägg om dig, vad du gillar,
dina intressen osv. Meddela gärna om och/eller när du gör det!
- Absolutsims

http://www.absolutsims.bloggplatsen.se

Anonym --

2 december 2012 11:15

Okej :-) Tack jag meddelar gärna :-)Men vi får se när.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym -- - 13 november 2013 18:43


 

Av Anonym -- - 27 oktober 2013 10:44


 

Av Anonym -- - 19 maj 2013 20:15


     

.

Av Anonym -- - 10 maj 2013 12:38

 

Presentation


Check my own star
Myos.bloggplatsen.se It,s my world

Tänk

Hej det här är bara lite regler jag har på min blogg.

1 fråga inte om jag kan läsa din blogg om du inte gör det gör jag det nt heller.

2 inga elakheter.

3 jag håller mig anonym bara så ni vet.

4 ni får väldigt gärna berätta vad jag kan göra för olika grejer på bloggen.

5 Be u :-)

Gillar du? Gillar du inte?

Vad vill du veta?

7 besvarade frågor

Search i bloggen

Gullig kalender

Kalendern

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besökar-statistik

Senaste inläggen :-)

Gästboken

Arkiv

Kategorier

Övärsättning

Blue Berry and Cherry Mix
Cute Box Cat
Fluttershy My Little Pony

Ovido - Quiz & Flashcards