Myos

Direktlänk till inlägg 26 november 2012

ALL OF ALL

Av Anonym -- - 26 november 2012 16:19

Hej ni alla mår ni bra? Jag vet att jag säger det varje gång men jag komer inte på något

mer LOL.

 

Dag24: Snart är det jul, snart är det jul, snart är det jul eller ska jag säga X-mas?

Vet ni en film som har typ samma namn som julen? Det vet jag: X man och julens namn är X-Mas om vi ska vara morderna. Har skolan varit bra? Svar till mig själv: 40/100

Kul :- Jag är rätt nöjd med allt. Jag har 3 kommentarer... hittils och 2 frågor som är lite av kommenterar :-D Love you all do u love me? 

Är ni peppade för julen för det är jag och min önskningar är Sims 3 spel helst: Sims 3 seasons elr Sims 3 Supernatural men vill ha de i Limmited edition om det är bra att ha limmet edition :-)

 

Ämne Yahoo: HEJ hur gör man för att ha kul? Svar från mig själv till mig själv: Ha kul :-)

Jag  vet att det inte  var  bästa tipset :-( men lite tipsit var det :-)

Yahoo kan man säga om man har kul men jag är typ inte sådär super Yahho right now.

Hey you theree är det rätt stavat? :-)

Ni  vet sims? Jag är en sims 3 sammlare och det är super fun att spela :-)

Jag ska inte  vara sådär OMG men jag är lite OMG glad eftersom jag fick 2 kommentarer i Fraiday. Jag tyckte båda var riktigt snälla och titta på skärmen för just nu skådar du en text jag skrev i skolan alltså Impact om ni undrar   

Smiley: Värsta glada galningen 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym -- - 13 november 2013 18:43


 

Av Anonym -- - 27 oktober 2013 10:44


 

Av Anonym -- - 19 maj 2013 20:15


     

.

Av Anonym -- - 10 maj 2013 12:38

 

Presentation


Check my own star
Myos.bloggplatsen.se It,s my world

Tänk

Hej det här är bara lite regler jag har på min blogg.

1 fråga inte om jag kan läsa din blogg om du inte gör det gör jag det nt heller.

2 inga elakheter.

3 jag håller mig anonym bara så ni vet.

4 ni får väldigt gärna berätta vad jag kan göra för olika grejer på bloggen.

5 Be u :-)

Gillar du? Gillar du inte?

Vad vill du veta?

7 besvarade frågor

Search i bloggen

Gullig kalender

Kalendern

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besökar-statistik

Senaste inläggen :-)

Gästboken

Arkiv

Kategorier

Övärsättning

Blue Berry and Cherry Mix
Cute Box Cat
Fluttershy My Little Pony

Ovido - Quiz & Flashcards