Myos

Direktlänk till inlägg 20 november 2012

Musik girl

Av Anonym -- - 20 november 2012 15:37

Hej alla ni där. Jag är såååååå peppad. Idag ska jag gå på konsär men det är inte jag som ska kolla...

DET ÄR JAG SOM ÄR UPPTRÄDANDET. Jag och några andra ska uppträda.

 

Dag21: Som jag skrev längst uppe: Jag ska uppträda. Jag ska spela trummor min kompis ska spela saxofon och min andra kompis ska spela tvärfljöt och min tredje kopis ska spela klarinet.

Så kul :-D 

Spelar ni trummor eller något annat instrument är jag redo att svara om ni skriver frågor men jag är nybörjare med trummor xD

I.LOVE.U.DO.YOU.LOVE.ME? Jag fick veta att en person tryckte på min röstning och tryckte där det stod Helt okej och det var super snällt av den anonyma mäniskan :-) Om du läser kan du kommentera.

skoldagen var 79/100 :-(

 

Ämne Music: TO THE BEAT. Hej ni där igen, igen.

Tiden går långsamt och jag väntar på att få uppträda :-¤

Låtar: 1:a I Cry 2:a Party rock 3:a Diamond 4:a Scary monsters and nice sprites 5: I kissed a girl

vad gillar ni? Jag älskar oxo Pittbul.

O.O 

Jag kommer inte på mycket hoppas att någon av er prövade mina: hur att få en vän tips?   

Smiley: Musikad

 
 
Ingen bild

A

23 november 2012 21:10

Tja! Tänkte bara berätta att jag ssjälv pelar trumpet och tycker att det är jättekul!
Spela på, alla har stunder när de bara vill ge upp allt. Jag har själv känt att jag bara vill knyckla ihop allt som har med trumpeten att göra(även själva trumpeten) och slänga alltihopa i papperskorgen.
Men ge inte upp de gångerna, säg att du har en dålig dag eller nåt, och tvinga dig vidare!
Så sjukt grymt värt det!!!
Har spelat i 4 år nu, och är jätteglad att jag inte gav upp trumpeten. Nu spelar jag ca 30-40 min, varje dag i veckan. Jag spelar i en stor blåsorkester som bland annat ska åka och spela i Tyskland nu till våren.
Så spela på och HA KUL, du kommer inte att ångra dig!!!

Anonym --

12 februari 2013 18:26

Hej du jag vill bara säga att hur gammal du en är är du säkert super bra. För själv älskar jag musik och det är kul att du gillar musik själv och kul att du ska åka till Tyskland och tack för att du skrev att jag inte ska ge upp om du skrev det...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym -- - 13 november 2013 18:43


 

Av Anonym -- - 27 oktober 2013 10:44


 

Av Anonym -- - 19 maj 2013 20:15


     

.

Av Anonym -- - 10 maj 2013 12:38

 

Presentation


Check my own star
Myos.bloggplatsen.se It,s my world

Tänk

Hej det här är bara lite regler jag har på min blogg.

1 fråga inte om jag kan läsa din blogg om du inte gör det gör jag det nt heller.

2 inga elakheter.

3 jag håller mig anonym bara så ni vet.

4 ni får väldigt gärna berätta vad jag kan göra för olika grejer på bloggen.

5 Be u :-)

Gillar du? Gillar du inte?

Vad vill du veta?

7 besvarade frågor

Search i bloggen

Gullig kalender

Kalendern

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besökar-statistik

Senaste inläggen :-)

Gästboken

Arkiv

Kategorier

Övärsättning

Blue Berry and Cherry Mix
Cute Box Cat
Fluttershy My Little Pony

Ovido - Quiz & Flashcards