Myos

Direktlänk till inlägg 19 november 2012

Skönt att vara tillbaka

Av Anonym -- - 19 november 2012 15:15

Hej, hej ni där bakom skärmen. Azzå jag är ledsen igen och igen att jag missar men om ni följer min blogg så ser ni kanske att jag har gjort  ny saker som röstningen om vad ni tycker om min blogg.

 

Dag20:  Hej ni kanske läste i Onsdags att jag skrev att det inte blir något Tipsinlägg och jag själv är lite ledsen.

Jag vill gärna att ni kommenterar och jag är redo för frågor.

Skoldagen var 90/100 vet inte vrf den var just nitti av hundra men...

vi jobbade om Asgård och jag och Annie fick måla/rita Freja.

Vi gjorde en super snygg Freja men vi blev nt helt klara. På rasten var det som vanligt och just nu tänker jag på min kanin Kicko elr före detta kanin Kicko. 

Han är nt död men jag gav bort honom till Tilde :-(

Jag var nt bästa kaninskötaren. Jag är lite ledsen att jag nt sköt om honom såå bra.

 

Ämne vänner: Hej alla ni... igen mitt senaste ämne är  vänner :-)

Jag äter lite sockervad och skriver om vänner.

Hur som helst så var mitt ämne vänner och jag vill snacka lite om det.

Jag har ju vänner har du? Jag har vänner och jag har mina egna tips om hur man får vänner men jag varnar er att om tipsen inte funkar och det blir värre så är jag sjukt ledsen men nu får ni veta mina tips.

1: hitta någon som du vill vara vän med helst inte någon som kan vara elak ibland.

2: Snacka kanske lite om den  du vill vara vän med är ensam man kan kanske börja att säga Hej :-)

3: Om den kanske framtida vännen är snäll när du har sagt hej så kan ni börja snacka lite mer.

4: Om din framtida vän säger typ: Vill du hänga eller något sånt så är den nog din vän    

Smiley: Vänskaplig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym -- - 13 november 2013 18:43


 

Av Anonym -- - 27 oktober 2013 10:44


 

Av Anonym -- - 19 maj 2013 20:15


     

.

Av Anonym -- - 10 maj 2013 12:38

 

Presentation


Check my own star
Myos.bloggplatsen.se It,s my world

Tänk

Hej det här är bara lite regler jag har på min blogg.

1 fråga inte om jag kan läsa din blogg om du inte gör det gör jag det nt heller.

2 inga elakheter.

3 jag håller mig anonym bara så ni vet.

4 ni får väldigt gärna berätta vad jag kan göra för olika grejer på bloggen.

5 Be u :-)

Gillar du? Gillar du inte?

Vad vill du veta?

7 besvarade frågor

Search i bloggen

Gullig kalender

Kalendern

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besökar-statistik

Senaste inläggen :-)

Gästboken

Arkiv

Kategorier

Övärsättning

Blue Berry and Cherry Mix
Cute Box Cat
Fluttershy My Little Pony

Ovido - Quiz & Flashcards