Myos

Direktlänk till inlägg 9 november 2012

1...2...3

Av Anonym -- - 9 november 2012 15:42

Dagen är din. Solen är din. Molnen är dina men jag är inte din.

Hela dagen är okej men jag är trött. Ni är de bästa läsarna i världen om ni läser hoppas bara inte jag har sagt någonting taskigt.

 

Dag18: Har ni någonsin  känt att ni är lyckliga men lite trötta på era senste dagar.

Jag ska inte vara dramatisk eller något sånt men jag är typ lite uttråkad. Liksom skolan, Dataspelen, Stilen.

Det är inget brott att vara som jag men det är ett brott för mig att inte vara som jag.

Skolan har varit bra. Jag har inte bråkat med Kalle på sistone men man vet inte om framtiden. Hoppas ni gillar min blogg för det är jätte kul att ni kollar ibland om ni gör det.

Jag funderar på att sluta med min blogg och börja göra en ny.

 

Ämne Tips eller fråge: Hej jag har tänkt på att göra ett frågestunds inlägg varje vecka och om ni vill kan jag göra det. Det kan gå till att ni frågar och jag svarar varje Fredag? Vad tycks? 

Allt är normalt och jag hoppas ni vill ställa frågor jag är så förväntasfull och ställ gärna frågar nu så använder jag det till mitt nästa inlägg på Fredag   

Smiley: Förväntansfull

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym -- - 13 november 2013 18:43


 

Av Anonym -- - 27 oktober 2013 10:44


 

Av Anonym -- - 19 maj 2013 20:15


     

.

Av Anonym -- - 10 maj 2013 12:38

 

Presentation


Check my own star
Myos.bloggplatsen.se It,s my world

Tänk

Hej det här är bara lite regler jag har på min blogg.

1 fråga inte om jag kan läsa din blogg om du inte gör det gör jag det nt heller.

2 inga elakheter.

3 jag håller mig anonym bara så ni vet.

4 ni får väldigt gärna berätta vad jag kan göra för olika grejer på bloggen.

5 Be u :-)

Gillar du? Gillar du inte?

Vad vill du veta?

7 besvarade frågor

Search i bloggen

Gullig kalender

Kalendern

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besökar-statistik

Senaste inläggen :-)

Gästboken

Arkiv

Kategorier

Övärsättning

Blue Berry and Cherry Mix
Cute Box Cat
Fluttershy My Little Pony

Ovido - Quiz & Flashcards