Myos

Direktlänk till inlägg 5 november 2012

Jag är oskyldig

Av Anonym -- - 5 november 2012 15:53

Hej ni kanske tror att jag inte skrev igår men det gjorde jag. Jag lovar men om ni inte tror så tro inte de då men jag vat i alla fall. Om ni kanske har sett det jag skrev igår så KOMMENTERA det här inlägget.

Jag fattar inte varför ingen av er vill kommentera. Som MCdonalds sa Det är ingen big deal.

 

Dag15: Är nogon av er fans av Myos för jag får inga frågor eller kommentarer.

Jag fick bara 1 fråga och den var från min ickevän och jag fick bara en kommentar och det var från någon som ville att jag skulle hans eller hennes Justin Biber blogg.

Är ni bara som... typ bara några som bara hittar bloggen och tänker: Oj en blogg jag kollar snabbt. jag vill inte anklaga men det skulle vara kul om ni ville kommentera eller ställa frågor? Skolan var dålig eller typ... dålig.

jag vill helst slippa den en dag för... jag her det inte bra där och jag pratar inte om att plugga utan om killarna. Killarna retar en hela tiden.

Idag retade Kalle mig och fröken kom eller andra fröken lättare sagt och hon sa att jag bara ska strunta i dem. Jag pröva kanske 1 timme och jag blev bara arg.

Carl tog upp min låda i hallen och satt den på Pontus och Pontus sa något taskigt tror jag. Vet ni hur många gånger jag har hört samma tjatiga vissa: STRUNTA BARA I DEM.

 

Ämne hård: Idag är jag hård och samma sak som mitt ämne. Jag är hård för snart exploderar jag. jag börjar bli: inte trött, inte irriterad, inte galen utan... PISST ni vet det som amerikaner säger när dom blir super duper arga. På tal om amerika det rockar fett.

har ni hört Crhis Browns låt bassline? Tipsar att ni ska lyssna på den. Den är AWSOME.

Men tillbaks till min skola om jag fick bestämma skulle jag redan ha vart av med killerna.

Jag skulle muta dom med 200 kr och sen skulle jag ha tillbaks mitt sköna Okilliga liv 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym -- - 13 november 2013 18:43


 

Av Anonym -- - 27 oktober 2013 10:44


 

Av Anonym -- - 19 maj 2013 20:15


     

.

Av Anonym -- - 10 maj 2013 12:38

 

Presentation


Check my own star
Myos.bloggplatsen.se It,s my world

Tänk

Hej det här är bara lite regler jag har på min blogg.

1 fråga inte om jag kan läsa din blogg om du inte gör det gör jag det nt heller.

2 inga elakheter.

3 jag håller mig anonym bara så ni vet.

4 ni får väldigt gärna berätta vad jag kan göra för olika grejer på bloggen.

5 Be u :-)

Gillar du? Gillar du inte?

Vad vill du veta?

7 besvarade frågor

Search i bloggen

Gullig kalender

Kalendern

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besökar-statistik

Senaste inläggen :-)

Gästboken

Arkiv

Kategorier

Övärsättning

Blue Berry and Cherry Mix
Cute Box Cat
Fluttershy My Little Pony

Ovido - Quiz & Flashcards