Myos

Direktlänk till inlägg 3 november 2012

Jag är verkligen ledsen

Av Anonym -- - 3 november 2012 19:20

Hej jag är så himla ledsen att jag inte har skrivit jag har varit med mina kompisar.

Jag fick aldrig tid att skriva.

 

Dag13: Jag tror att dethär är dag 13 jag skriver. Jag ville så gärna men som jag sa: Jag fick aldrig tid.

Det skulle vara kul om ni kunde berätta för andra om bloggen så kunde jag kanske veta att det är så många lässare som ville läsa så kunde jag nog skriva varje gång. Ni tycker nog det är fånigt och att jag säkert luras men det skulle iallafall vara kul att ha några fler lässare. Jag älskar alla ni som gillar min blogg och jag hoppas ni iallafall vill fortsätta läsa. Jag funderar på att ha några tips inlägg om ni vill kan ni fråga något jag kan tipsa om.

 

Ämne Flo Rida: Hej jag har hört Flo Ridas låt I cry och om ni frågar mig är det en hit.

Den rockar fett jag blir sjukt glad och peppat när jag hör den. Men vi ska inte ge allt fame till Flo Rida och också till tjejen som sjunger om hon existerar och inte är typ som en effekt till låten. Om jag fick bestämma så borde I cry vara sveriges favålåt eller 2:åa för svergies nattionalsång är ju viktigt   

 

Smiley: Musiksmittad

 

 

 

 
 
Zmackie

Zmackie

4 november 2012 03:11

http://zmackie.bloggplatsen.se/ läs min Justin Bieber novell :)

http://zmackie.bloggplatsen.se

Anonym --

23 februari 2013 10:29

Tyvärr så kan jag nt :-(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym -- - 13 november 2013 18:43


 

Av Anonym -- - 27 oktober 2013 10:44


 

Av Anonym -- - 19 maj 2013 20:15


     

.

Av Anonym -- - 10 maj 2013 12:38

 

Presentation


Check my own star
Myos.bloggplatsen.se It,s my world

Tänk

Hej det här är bara lite regler jag har på min blogg.

1 fråga inte om jag kan läsa din blogg om du inte gör det gör jag det nt heller.

2 inga elakheter.

3 jag håller mig anonym bara så ni vet.

4 ni får väldigt gärna berätta vad jag kan göra för olika grejer på bloggen.

5 Be u :-)

Gillar du? Gillar du inte?

Vad vill du veta?

7 besvarade frågor

Search i bloggen

Gullig kalender

Kalendern

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besökar-statistik

Senaste inläggen :-)

Gästboken

Arkiv

Kategorier

Övärsättning

Blue Berry and Cherry Mix
Cute Box Cat
Fluttershy My Little Pony

Ovido - Quiz & Flashcards