Myos

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Anonym -- - 23 oktober 2012 15:19

Hejsan allt väl? jo med mig är det bra. Jag har fått nya byxor och en ny tröja. Mina jeans är röda och varma och min tröja är gul och söt.

 

 

Dag4: Japp min skoldag var Okej och gissa vad? EN.Kille.I.Min.Skola.Åt.En.Spindel Jag är inte super säker för jag ver ju inte med men jag tror nog det är sant. Idag ska jag nog sätta in videon hoppes ni gillar den om den blir idag.

Jag är frisk och kry och glad. Jag fick inte tid att klä på mig med den söta Looken men jag blev endå PREETY efter som jag hittade rätt söta kläder. Senaste grejerna är rätt bra.

 

Ämne Lyckad: Mitt senaste ämne är lyckad efter som jag är lyckad  som vanligt. Jag fick rätt god luch ris och kyckling Mm... eller inte gott eller vad?

 

Ledsen: Jag är lite ledsen för att jag kanske inte kan gå BUS ELER GODIS. Glad: För att jag är lyckad och lycklig... i allafall idag få se om jag är lycklig imorgon.

Smiley för det:  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Check my own star
Myos.bloggplatsen.se It,s my world

Tänk

Hej det här är bara lite regler jag har på min blogg.

1 fråga inte om jag kan läsa din blogg om du inte gör det gör jag det nt heller.

2 inga elakheter.

3 jag håller mig anonym bara så ni vet.

4 ni får väldigt gärna berätta vad jag kan göra för olika grejer på bloggen.

5 Be u :-)

Gillar du? Gillar du inte?

Vad vill du veta?

7 besvarade frågor

Search i bloggen

Gullig kalender

Kalendern

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Besökar-statistik

Senaste inläggen :-)

Gästboken

Arkiv

Kategorier

Övärsättning

Blue Berry and Cherry Mix
Cute Box Cat
Fluttershy My Little Pony

Ovido - Quiz & Flashcards